Motorka
Úvod
V únoru 2012 jsem si koupil novou motorku.
No ona vlastně není nová, protože takovej boháč nejsem, abych si mohl dovolit koupit úplně novou motorku. Je to samozřejmě motorka z druhé ruky (respektive zhruba ze třetí až čtvrté ruky, protože já jsem třetí majitel v ČR a motorka měla i nějakou historii v Německu). Nicméně to není podstatné. Pro mě je to nová motorka, protože jsem doposud měl jen stopětadvacítku a tohle je pětistovka, konkrétně Kawasaki ER500A nebo chcete-li ER-5 (pár fotek viz můj profil na Facebooku).
Detaily
Protože mě pořád obtěžovaly dotazy typu kolik jsi už jel apod, tak bych rád uvedl tyto informace na pravou míru. V první řadě musím říct, že jsem řidič, který se snaží alespoň trošku dodržovat pravidla silničního provozu, takže například po městě se snažím jet někde v rozmezí rychlosti 50-60 km/h (samozřejmě tam, kde je povolana rychlost 80 jedu rychleji).
Rychlost
Zatím jsem na motorce nejel rychleji než cca 110 (kousek po dálničním přivaděči od Olomouce — je tam omezená rychlost na stovku), ale pokud budu mít příležitost vyzkoušet někde vyšší rychlost, tak ji vyzkouším (nicméně jen v rámci možností, kvality silnice a mých schopností). Každopádně musím říct, že jsem nekupoval silnější motorku kvůli rychlosti, ale kvůli výkonu, tzn. když budu chtít předjet nějaké auto, neměl bych s tím mít takový problém jako s mou předchozí motorkou. Rychlou jízdu moc neuznávám. Když jedu na vyjížďku, tak mi těch 80-90 km/h mimo obec bohatě stačí. Do zatáček jezdím opatrně a raději si zpomalím (a to nejen proto, že se bojím motorku víc naklonit).
Blbinky
Pořád se mě někdo ptá, jestli už jsem jel na zadním? Jízdu na zadním kole absolutně neuznávám (pokud se nejedná o nějaké show pro diváky, provozované nějakým profesionálem) a v žádném případě ji nehodlám aplikovat. Takže moje odpověď je ne, na zadním jsem nejel a nikdy nepojedu (přesněji řečeno jet nechci), protože motorku mám na ježdění a ne na dělání pičovin.
Závěr
Závěrem bych chtěl říct, že si myslím, že motorka není od toho, aby se na ní dělaly hovadiny (samozřejmě pokud se nejedná o motorku k tomuto účelu přímu určenou — tím myslím ta různá endura či nějaké úpravy pro stuntracing, apod.), ale je určena k tomu, aby si člověk užil trošku adrenalinu z jízdy, aby se pokochal krajinou apod. Alespoň to je můj názor. Podle toho taky jezdím (tzn. žádné projíždění městem stovkou a rychleji, žádné ježdění na zadmím, žádné drifty, gumování, apod.). Jezdím tak, abych se nezabil a abych pokud možno nezpůsobil žádnou újmu ani nikomu jinému.
Tím by se měl řídit každý motorkář.
- Napsal: bobocop, 1.03.2012, 13:24:00
- Kategorie: Jen tak
- Trvalý odkaz
Komentáře
Přidání komentáře...
Archivy
- březen 2012
- prosinec 2011
- srpen 2011
- červenec 2011
- červen 2011
- květen 2011
- únor 2011
- červenec 2010
- červen 2010
- duben 2010
- březen 2010
- únor 2010
- leden 2010
- listopad 2009
- říjen 2009
- září 2009
- červen 2009
- březen 2009
- prosinec 2008
- listopad 2008
- říjen 2008
- srpen 2008
- červen 2008
- květen 2008
- duben 2008
- březen 2008
- únor 2008
- prosinec 2007
- listopad 2007
- září 2007
- červen 2007
- květen 2007
- duben 2007
- březen 2007
- leden 2007
- prosinec 2006
- říjen 2006
- září 2006
- srpen 2006
- červenec 2006
- červen 2006
- duben 2006
- březen 2006
- únor 2006
- leden 2006
- prosinec 2005
- listopad 2005
- říjen 2005
- září 2005
- srpen 2005
- červenec 2005
- červen 2005
- květen 2005
- duben 2005
- březen 2005
- únor 2005
- leden 2005
- prosinec 2004
- listopad 2004
- říjen 2004
- září 2004
- srpen 2004
- červenec 2004
- červen 2004
Odkazy
- Bohumír Bednařík
- Matějka Koupelny
- Škola pro výcvik vodicích psů pro nevidomé
- Veřejný weblog
- Montáže nábytku
Ostatní
Vyhledávání
Reklama